דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים, שירותי ניקיון. 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 1273 פעמים ]

בעלי עסקים רבים בימינו מעדיפים לשכור שירותי ניקיון, מקצועיים, עבור העסק שלהם, בין אם מדובר במפעלים או ניקיון משרדים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שכאשר ניקיון משרדים, נופל על העובדים, זה גוזל מהם זמן אותו יכלו להשקיע בתחום עבודתם. שירותי ניקיון חוסכים זמן יקר ואף מבצעים את עבודת נקיון משרדים במיומנות ובמקצועיות רבה.

 

תארו לעצמכם, כי אתם מגיעים לעבודה בלבוש מתוקתק, שכן עליכם להראות "פרזנטטיביים" והמנהל שלכם מבקש שתתחילו להתעסק עם ניקיון משרדים. אין צורך להרחיב את הדיבור על כך שהלכה לה החליפה שקניתם במאות שקלים, כשרק טיפה של חומר ניקוי אגרסיבי מצאה לה דרכה אל לבושכם.

 

שירותי ניקיון – הבחירה השפויה

 

מהפתיח של מאמר זה אנו מבינים כי ניקיון משרדים עדיף שיעשה על ידי חברה המספקת שירותי ניקיון. נשאלת השאלה כיצד נדע איך לבחור שירותי ניקיון, על אלו דברים כדאי לשים דגש? תחילה יתכן כי תקבלו המלצות מחברים או קולגות שאף אצלם קיים ניקיון משרדים על ידי חברה מקצועית של שירותי ניקיון. אומנם אנו מתייחסים למושג ניקיון משרדים יחד עם זאת, כמובן שהכוונה למרחב של העסק כולו, כולל שירותים, מטבחון, חדר ישיבות וכו'. חשוב שהחברה בה תבחרו, תספק שירותי ניקיון בהתאם למרחבים השונים שבחברה, כמו כן שהיא תשים דגש על ניקיון משרדים, בהתאם לשעות הפעילות. אציג בפניכם דוגמא: אם יש לכם עסק המקיים ישיבות מיד בתחילת היום, אז חברת ניקיון משרדים, צריכה לתאם איתכם אם לבצע ניקיון משרדים כפעולה מסכמת של יום העבודה, או שפעולת ניקיון משרדים, תעשה ממש בבוקר בטרם כל הגורמים המשתתפים בישיבות מגיעים. חשוב מאוד שהחברה בה תבחרו, תהיה אמינה ודייקנית ושתשתמש בחומרי ניקוי ברמה גבוהה. וכמובן תכשיר את עובדיה לתכלית של כל החומרים המומלצים לצורך ניקיון משרדים. נושא האמינות הוא קריטי ביותר, שכן עובדי שירותי ניקיון "מטיילים" בכל המקומות שבחברה. התיקים האישיים של העובדים חשופים בפניהם, כמו גם כל הציוד של החברה, לכן חשוב מאוד שתחוש כי אתה בוחר בחברת שירותי ניקיון, בעלת אמינות גבוהה.

שירותי ניקיון – טיפים נוספים

 
בהמשך לנאמר בפסקה הקודמת אם עסקכם מכיל חומרים רגישים,  תוכלו לבקש מחברת שירותי ניקיון תעודת יושר, כך תוכלו להיות בטוחים שכשניציגי החברה עוסקים בעבודתם: ניקיון משרדים זה אכן מה שהם עושים ואין הם "מנקים" את המשרדים, גם מפריטים הנחוצים לכם. חברות שירותי ניקיון רבות, דורשות מעובדיהם , להוציא תעודת יושר מהמשטרה, אומנם אין הדבר מעיד באופן חד משמעי על אופיו של העובד, יחד עם זאת הוא מספק איזו שהיא תחושת ביטחון בכל אופן תמיד תוכלו לסגור עם חברת שירותי ניקיון, על תקופת ניסיון, אלה שתסכמנה ללא היסוס, הן אלה שתספקנה ניקיון משרדים, לספוקכם.

 

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל
אתרים מומלצים נוספים:babyGift - מתנות ליולדת ולאם אייל עוזרת בית - עוזרות בית בהזמנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב